Mağazamızda Alışveriş Yapan Herkes Bu Sözleşmeyi Okumuş ve Kabul Etmiş Sayılır.
Üye Bilgileri
Üye, bilgilerini eksiksiz ve hatasız girmelidir. Teslimat için telefon numarası ve vergi numarası (TC Kimlik Numarası) girilmesi zorunludur. Bu bilgiler hem güvenlik için hem de kanuni zorunluluktan dolayı gereklidir.
Hatalar
Ürün açıklaması, adı, fiyatı, resmi vs her türlü içerikte oluşabilecek hatalarından dolayı mağazamız sorumlu tutulamaz.
Fiyat Politikası
Mağazamızda satılan tüm ürün fiyatlarını serbest ekonomi kuralları gereği mağazamız belirler. Etiket fiyatı, satış fiyatı ve indirimli fiyat buna dahildir. Müşteri , Ürün üreticisi İthalatçısı veya dağıtıcısı dahil hiç kimse fiyatı değiştirmemiz konusunda bizi zorlama yetkisi yoktur. Yazım hataları istisnadır.
Garanti
Mağazamız ve Müşteri Garanti Koşulları sayfasında belirtilen kurallar çerçevesinde hareket eder.
İade
Mağazamız sattığı her hangi bir ürünü İade Koşulları sayfasında belirtilen durumlarda iade alma garantisi verir.
Ücretler
Mağazamız tarafından tahsil edilen tüm ücretler ilgili bölümlerde müşterinin görebileceği şekilde açıkça görüntülenir. Bu fiyatlara sonradan itiraz edilemez.
Müşteri Memnuniyeti
Mağazamız müşteri memnuniyetini maksimum düzeyde tutmak için yoğun çaba harcamaktadır. Mağazamızı zarara uğratmaya yönelik ve genel ticaret kuralları çerçevesinde olmayan müşteri talepleri hariç tüm şikayet ve istekleriniz dikkatle incelenerek ivedi sonuçlandırılmaya çalışılmaktadır.
Güvenlik Tedbirleri
Mağazamıza verilen siparişler, bir dizi güvenlik tedbirinden geçtikten sonra müşteriye gönderilir. Mağaza yöneticilerimizin bu işlemler esnasında müşteriden bazı ek bilgiler talep edebilir. Talep edilen bilgiler sizin güvenliğiniz içindir. Müşteri bu talepleri karşılamakla yükümlüdür. Banka veya Yöneticilerimiz tarafından güvenli görülmeyen ya da kuşku uyandıran siparişler gönderilmez.
Mesafeli Sözleşmeler Uygulama Usul Ve Esasları Hakkında Yönetmelik ile tüketicinin cayma hakkı düzenlenmiş olup, söz konusu madde aşağıdaki gibidir:
Cayma Hakkı
Madde 8. Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 7 günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar satıcı veya sağlayıcıya aittir.
Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen mallara ilişkin sözleşmeler cayma hakkı ve kullanımına ilişkin hükümlere tabi değildir.
Malın teslimi sözleşmeye taraf olan tüketici dışında bir kişiye yapılsa dahi tüketici cayma hakkını kullanabilir. Bu durumda satıcı malı 9’uncu maddenin dördüncü fıkrası hükmü uyarınca üçüncü kişiden teslim alır.
Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkını kullanamaz. Ayrıca tüketici, niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızla bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz.
(Değişik fıkra: 09/10/2007- 26668 S.R.G Yön/5.md.) Satıcı veya sağlayıcının 6’ncı veya 7’nci maddede belirtilen yükümlülüklerini yerine getirmemesi halinde, satıcı veya sağlayıcı en geç otuz gün içerisinde eksikliği giderir. Bu durumda yedi günlük süre, söz konusu eksikliğin giderildiğine dair bilginin yazılı olarak tüketiciye ulaştırıldığı tarihten itibaren başlar. Aksi takdirde, tüketici cayma hakkını kullanmak için yedi günlük süre ile bağlı değildir.
Tüketicinin ödediği bedel kısmen veya tamamen satıcı veya sağlayıcı tarafından ya da satıcı veya sağlayıcı ile kredi veren arasındaki anlaşmaya dayanılarak karşılanıyorsa, cayma hakkının kullanılması halinde, kredi sözleşmesi de hiçbir tazminat veya cezai şart tutarını ödeme yükümlülüğü söz konusu olmaksızın kendiliğinden sona erer. Ancak bunun için, cayma bildiriminin kredi verene de yazılı olarak iletilmesi gerekir.
Sağlık sadece hastalık ya da sakatlığın bulunmaması değil; fiziken, ruhen ve sosyal olarak tam bir iyilik halidir. Modern toplumda insanlar en fazla fiziken ve ruhen iyi olmaya özen gösteriyorlar. Medica Derma olarak, sizlerin fiziki güzelliğinizi ortaya çıkartarak sağlıklı bireyler olmanızı sağlıyoruz. Aynı zamanda tedavi edici ve rahatlatıcı metotlarımızı da uygulayarak, misafirlerimizin memnuniyetini artırmayı amaçlıyoruz.
copyrıght 2018 / medica derma tüm hakları saklıdır